.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش 116 درصدي مرگ ناشی از حوادث کار

شمال نیوز: مدير كل پزشكي قانوني استان مازندران گفت :در سال گذشته 82  نفر بر اثر حوادث كار در استان جان خود را از دست دادند(همگي مرد)،كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 116 درصد افزايش داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي پزشكي قانوني مازندران ، علي عباسي تصريح كرد :بر اساس آمارهاي پزشكي قانوني در سال گذشته به ترتيب شهرهاي ساري  با  20 ،   آمل با  14  فوتي بيشترين و شهرهاي بابل و جويبار هر كدام با يك مورد  فوتي،‌   كمترين موارد مرگ ناشي از حوادث كار را داشتند.

وي افزود: بر اساس اين گزارش در سال‌هاي متوالي عمده دلايل مرگ افراد در حوادث كار مربوط به سقوط از بلندي و پس از آن برخورد جسم سخت است به نحوي كه در سال گذشته  59  درصد مرگ هاي ناشي از حوادث كار به دليل سقوط از بلندي و    12 درصد نيز به دليل برخورد جسم سخت و  29  درصد برق گرفتگي مي باشد.

عباسي با اشاره به اينكه بيشترين حوادث ناشي از كار در بخش ساختمان ميباشد گفت:ارزش نهادن به جان انسانها ، داشتن برنامه ايمني در كار ، رعايت استاندارد ها و قوانين مربوطه ، آموزش و ايجاد نظام اطلاع رساني و عبرت از حوادثي كه اتفاق افتاده را از مهمترين راهكارها در راستاي كاهش حوادث ناشي از كار دانست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.